معرفی گوشی ۶۷۳۰ کلاسیک نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست گوشی های جدید نوکیا قرار دارد بزودی در بازارهای تلفن همراه عرضه می شود.گوشی ۶۷۳۰ کلاسیک نوکیا ، گوشی جدید شرکت نوکیا با فرم ساده است که امکان دسترسی به نقشه های نوکیا را در اختیار کاربران قرار می دهد.بلوتوث، پشتیبانی از باندهای چهارگانه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست گوشی های جدید نوکیا قرار دارد بزودی در بازارهای تلفن همراه عرضه می شود.گوشی ۶۷۳۰ کلاسیک نوکیا ، گوشی جدید شرکت نوکیا با فرم ساده است که امکان دسترسی به نقشه های نوکیا را در اختیار کاربران قرار می دهد.
بلوتوث، پشتیبانی از باندهای چهارگانه GSM، باند دوگانه HSDPA، صفحه نمایش QVGA در اندازه ۲/۲ اینچ ، دوربین عکس برداری و فیلم برداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی با اتوفوکوس و فلاش LED، پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD و خروجی رایانه از دیگر امکانات تعبیه شده در این مدل نوکیا  است.
دوربین گوشی ۶۷۳۰ کلاسیک نوکیا ، دارای رزولوشن ۱۵/۳ مگاپیکسل است با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA و با سرعت ۱۵ فریم بر ثانیه است.
این دوربین، مجهز به فوکوس خودکار و تجهیزات فلاش معروف LED است. حافظه داخلی گوشی ۶۷۳۰ کلاسیک نوکیا ۴۸ مگابایت است که توسط مموری کارت microSD  TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.باتری این گوشی لیتیومی استاندارد از نوع BL-5CT با ظرفیت ۱۰۵۰ میلی آمپری است.
این گوشی ۸۳ گرمی در ابعاد ۱۱۲ در ۶/۱۲ در ۴۶  میلیمتر ساخته شده است .
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا