متقاضیان خرید گوشی از بیمه گوشی تلفن همراه استقبال کردند

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: ارائه بیمه تلفن همراه که برای اولین بار توسط این شرکت در بازار تلفن همراه صورت گرفته ، مورد استقبال و رضایت اکثر مشتریان قرار گرفته است.وی افزود: ارائه بیمه در کنار خدمات پس از فروش مناسب موجب رضایت خاطر خریداران گوشی …

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: ارائه بیمه تلفن همراه که برای اولین بار توسط این شرکت در بازار تلفن همراه صورت گرفته ، مورد استقبال و رضایت اکثر مشتریان قرار گرفته است.
وی افزود: ارائه بیمه در کنار خدمات پس از فروش مناسب موجب رضایت خاطر خریداران گوشی تلفن همراه شده است  که با استمرار این روند شاهد متوقف شدن تمایل مشتریان به گوشی های قاچاق خواهیم شد.
عزیززادگان تصریح کرد: اگر تمامی شرکت های قانونی گوشی تلفن همراه در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش آن، به ارائه بیمه بپردازند تمامی خریداران به سوی گوشی های گارانتی دار تمایل نشان می دهند.
وی با اشاره به مزیت های بیمه نسبت به گارانتی گوشی تلفن همراه گفت:  بیمه گوشی تلفن همراه شامل شکستن صفحه کلید ، سقوط از بلندی، برخورد جسم خارجی (ضربه خوردگی)، نفوذ مایعات (آب خوردگی) ، آتش سوزی، نوسانات جریان الکتریسیته و حمل و جابه جایی می شود و این در حالی است که هیچ کدام از این موارد شامل خدملت پس از فروش توسط گارانتی نمی شود.
مدیرفروش شرکت پرشین تلکام افزود: بی اعتمادی و عدم رضایت مشتریان از گوشی های گارانتی  سبب شده تا مشتریان اعتقادی به گوشی های گارانتی اصلی نداشته باشند و به  موجب همین امر نیز در پی استقبال از گوشی بدون گارانتی ۹۵ درصد از سهم بازار در اختیار گوشی های قاچاق قرار گرفته است.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا