هوواوی آزمایشگاه ” ال تی یی ” در ژاپن تاسیس کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این آزمایشگاه بعنوان یک آنکوباتور به منظور تحقیق و بررسی در باره فن آوری ال تی یی و ایجاد تسهیلات آموزشی برای اجرا و انجام تجاری سازی فن آوری وایرلس جدید و آتی ایجاد شده است.شبکه LTE یا  3GPP Long Term Evolution …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این آزمایشگاه بعنوان یک آنکوباتور به منظور تحقیق و بررسی در باره فن آوری ال تی یی و ایجاد تسهیلات آموزشی برای اجرا و انجام تجاری سازی فن آوری وایرلس جدید و آتی ایجاد شده است.
شبکه LTE یا  3GPP Long Term Evolution نامی است که برای پروژه مشترک نسل سومی تلفن همراه به منظور ارتقای استاندارد UMTS برای در سرویس دهی نیازها و قابلیت های جدید آینده شبکه های نسل سومی ، انتخاب شده است.
با راه اندازی سرویس های این شبکه ، هزینه ها کاهش یافته ، سرویس دهی ارتقا می یابد و طیف جدید و گسترده ای از سرویس دهی تلفن همراه تحت پوشش قرار می گیرد و همچنین انضمام و یکپارچگی بهتری با دیگر استانداردها  ایجاد می شود.
گروه تحقیق و توسعه شرکت هوواوی با همکاری شرکت های اپراتوری تلفن همراه ژاپن آزمایش هایی را در باره سیستم های ال تی یی قبل از راه اندازی انجام می دهد.
شرکت هوواوی / Huawei Technologies Co. Ltd که در زمینه تجهیزات شبکه  و صنعت ارتباط از راه دور فعالیت دارد، درسال ۱۹۸۸ در ” شنزن / گوانگدونگ” واقع در  جمهوری خلق چین تاسیس شده است.
این شرکت به ۳۱ شرکت از ۵۰ شرکت مهم مخابراتی سرویس دهی می کند و ده درصد از درآمد سالیانه اش را صرف تحقیق و توسعه می کند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا