هوشمند دیگری از سونی اریکسون در راه است

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت‌پدیا، گوشی T715 سونی اریکسون کشویی است با توجه به تصاویری که از آن منتشر شده از ظرافت و زیبایی و فشردگی خاصی برخوردار است.به نظر می‌رسد مهمترین ویژگی گوشی T715 یادآوری قرارملاقات‌ها، یادداشت‌ها و انیمیشن‌ها برای تاریخ تولدها و رویدادهای مهم جهانی است.گوشی T715  با …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت‌پدیا، گوشی T715 سونی اریکسون کشویی است با توجه به تصاویری که از آن منتشر شده از ظرافت و زیبایی و فشردگی خاصی برخوردار است.
به نظر می‌رسد مهمترین ویژگی گوشی T715 یادآوری قرارملاقات‌ها، یادداشت‌ها و انیمیشن‌ها برای تاریخ تولدها و رویدادهای مهم جهانی است.
گوشی T715  با دارا بودن صفحه کلید بزرگ قابلیت سرعت و سهولت تایپ پیام را دارد و از صفحه نمایش ۲/۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰ x 320 پیکسل و ۲۶۲ هزار رنگ که امکان استفاده در نور مستقیم را به کاربر می دهد برخوردار است.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های شبکه ۳G با مرورگرNetFront  برای دسترسی به اینترنت پر سرعت اشاره کرد که هر جایی از دنیا امکان دسترسی به نقشه‌های گوگل و AccuWeather.com برای ‌جستجوهای محلی، مسیریابی و پیش بینی سه روز آینده وضعیت آب و هوا را به کاربر می‌دهد.
این گوشی مناسب افرادی است که به ویژگی های به روز نیاز دارند.
سطح این گوشی از آلومینیوم پوشیده شده و بخش رویی آن براق است و از طراحی حرفه‌ای برخوردار است.
این گوشی همچنین دارای دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو، امکان پخش برنامه های چند رسانه ای، پشتیبانی از بلوتوث با A2DP ، PlayNow ، TrackID، برنامه Exchange ActiveSync مایکروسافت، رادیو   FM با RDS ، MMS و IM است.
قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی، اضافه کردن اطلاعات به تصاویر، پورت USB ، ۱۲۰ مگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه microSD  و پشتیبانی از شبکه‌های GSM/GPRS/EDGE (850/900/1800/1900MHz) و UMTS HSPA 2100MHz از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
گوشی T715 با ابعاد ۹۱.۵ x 48 x 14.9 میلی‌متر، ۵/۹۶ گرم وزن دارد و انتظار می‌رود در رنگ‌های نقره‌ای و صورتی در طول تابستان به بازار عرضه شود.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا