معرفی گوشی A3100 موتورولا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی موتورولا که از ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه  معرفی شده است با قابلیت های اتصالات ، نرم افزار Windows Mobile را اجرا می کند.توسط گوشی A3100 موتورولا می توان ایمیل های شخصی یا کاری خود را با سرعت فراوان چک کرد.مدل فوق به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی موتورولا که از ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه  معرفی شده است با قابلیت های اتصالات ، نرم افزار Windows Mobile را اجرا می کند.
توسط گوشی A3100 موتورولا می توان ایمیل های شخصی یا کاری خود را با سرعت فراوان چک کرد.مدل فوق به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای (GPS) هم مجهز است.
گوشی های A3100 موتورولا، اولین گوشی های نسل سومی (۳G) هستند که مجهز به نرم افزار Windows Mobile و برنامه های کاربردی پیشرفته است .
موتورولا A3100، دارای صفحه نمایش لمسی TFT ی لمسی ، دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسل که مجهز به دوربین دوم (دوربین مکالمه ی تصویری) VGA است.
پخش کننده صوت و تصویر، اتصالات بلوتوث، شیار کارت حافظه جانبی و ارتقا آن تا ۱۶ گیگابایت،  نوع سیستم پخش کننده پلی فونیک و سیستم جهت یاب ماهواره ای (GPS)  از دیگر امکانات این گوشی به شمار می آید.
باتری گوشی A3100 موتورولا Li-Ion است که توان  ۱۱۷۰ میلی آمپری رادارد و در حالت مکالمه مدام در حدود هفت ساعت و در حالت استندبای ۲۹۸ ساعت دوام می آورد.
این گوشی ۱۱۹ گرمی که در ابعاد ۱۱۰ در ۷/۱۳ در ۷/۵۹ میلیمتر ساخته شده است در تک رنگ مشکی تولید می شود.
گوشی A3100 موتورولا هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۴۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا