انس با اختلال ها

مراه اول در اقدامی بی سابقه از طریق اطلاعیه (۲۹بهمن ماه ۸۷) بروز اختلالات در شبکه را پذیرفت و این شرکت دلیل اختلال های شبکه همراه اول بخصوص در استان تهران را نوسازی شبکه و افزایش ظرفیت اعلام کرد و وعده داد تا پایان اردیبهشت‌ سال ۸۸ همه اختلال ها به اتمام خواهد رسید؛ اردیبهشت …

مراه اول در اقدامی بی سابقه از طریق اطلاعیه (۲۹بهمن ماه ۸۷) بروز اختلالات در شبکه را پذیرفت و این شرکت دلیل اختلال های شبکه همراه اول بخصوص در استان تهران را نوسازی شبکه و افزایش ظرفیت اعلام کرد و وعده داد تا پایان اردیبهشت‌ سال ۸۸ همه اختلال ها به اتمام خواهد رسید؛ اردیبهشت به پایان رسید اما اختلال ها همچنان باقی است.
طرح بهینه سازی و نوسازی شبکه تلفن همراه تهران در میان شرایط حاکم بر فضای فعلی کشور به فراموشی سپرده شده و مشترکان با اختلال های موبایلشان خو گرفته اند و به نوعی خط روی خط های تکراری ، ضعف آنتن دهی ، عدم پوشش دهی در مناطق پرتراکم و بزرگراه ها با سیمکارت هایشان عجین شده است.
پیش از اتمام زمان نوسازی شبکه، رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران پیش بینی کرده بود بهینه سازی شبکه تلفن همراه تهران بموقع تمام نمی‌شود و قرار است پیمانکاران این پروژه زمان بندی مجددی ارائه دهند. اما مسئولان همراه اول بر اتمام این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه تاکید داشتند.
اکنون دیگر کسی نمی پرسد طرح نوسازی شبکه تلفن همراه تهران در چه مرحله ای است، چرا تلفن همراه آنتن نمی دهد یا چرا نمی توان از سرویس های SMS ، MMS و GPRS استفاده کرد؟
شاید شرایط بوجود آمده به نفع اپراتور اول باشد تا از این فرصت استفاده کرده و برای اتمام پروژه بدون فشار رسانه ها و مشترکان تلاش کند. هیچ اشکالی ندارد این اپراتور این پروژه و زمان بندی مجدد برای مشترکان اطلاع رسانی کند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا