گوشی ضد آب و گرد و خاک نوکیا به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  گوشی جدید نوکیا در ضد آب بوده و در برابر گرد وخاک مقاوم است.نوکیا قراراست این گوشی جدید را در ماه سپتامبر ( شهریور – مهر) به بازار عرضه کند.گفته شده است این گوشی که در برابر گرد و خاک مقاوم است …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  گوشی جدید نوکیا در ضد آب بوده و در برابر گرد وخاک مقاوم است.
نوکیا قراراست این گوشی جدید را در ماه سپتامبر ( شهریور – مهر) به بازار عرضه کند.گفته شده است این گوشی که در برابر گرد و خاک مقاوم است ، قابلیت کار در هرمحیطی را دارد .این گوشی هوشمند همچنین دربرابر ضربه ، آب و رطوبت مقاوم است.جزییات بیشتر درباره قابلیت ها و سیستم های این گوشی اعلام نشده است.
شرکت نوکیا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسیس شده و دفتر مرکزی آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارد.
این شرکت درزمینه صنعت ارتباط از راه دور و تولید کالاهایی از قبیل گوشی های تلفن همراه ، کامپیوتر  ، نرم افزار و سرویس شبکه فعالیت دارد.
شرکت نوکیا در فصل سوم ۲۰۰۸ میلادی ۸/۱۱۷ میلیون گوشی تلفن همراه به بازار ارایه کرده است و سهام این شرکت در بازار های جهانی به ۴/۳۹ درصد رسیده است که در مقایسه زمان مشابه سال گذشته با ارایه ۷/۱۱۱ میلیون تلفن همراه و سهام ۶/۳۸ درصدی از ۵/۵ درصد رشد برخوردار بوده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا