معرفی گوشی VE66 موتورولا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که دارای امکانات مناسبی است، از باندهای GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتیبانی می‌کند و د ابعاد ۲/۱۵ در ۵/۴۹ در ۱۰۳ میلی‌متر ساخته شده است. این گوشی ۱۲۱ گرمی دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ و وضوح تصویری برابر …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که دارای امکانات مناسبی است، از باندهای GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتیبانی می‌کند و د ابعاد ۲/۱۵ در ۵/۴۹ در ۱۰۳ میلی‌متر ساخته شده است.
این گوشی ۱۲۱ گرمی دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ و وضوح تصویری برابر با ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است.
دوربین به کار رفته در گوشی VE66  موتورولا پنج مگاپیکسلی است که با رزولوشنی برابر با  ۱۹۲۰ در ۲۵۶۰ پیکسل کار می‌کند و علاوه بر قابلیت فیلم‌برداری به فوکوس اتوماتیک و فلاش نیز مجهز است.
از دیگر مشخصه‌های به کار رفته در این گوشی می‌توان به پشتیبانی از GPRS، EDGE، Wi-Fi، HSCSD، بلوتوث نسخه‌ی دو به همراه A2DP و microUSB نسخه‌دو اشاره کرد.
در گوشی موبایل موتورولا مدل VE66 از زنگ‌های پلی‌فونیک و MP3، Widgets، سازمان‌دهنده، ماشین حساب، هندرفری داخلی، یادداشت صوتی و T9 پشتیبانی می‌شود.
یکی از قابلیت‌های خوب و کارآمد این گوشی مشخصه‌ی Push to Talk است. در این جا به راحتی می‌توانید پیام‌های SMS،‌ MMS و ای‌میل را ارسال و دریافت کنید.
رادیو FM به همراه RDS، پخش کننده‌های MP3/ WAV/ WMA/ AAC++ و MPEG4/ WMV/ H.263/ H.263 و مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML از دیگر مشخصه‌های VE66 است.
حافظه داخلی این مدل موتورولا توسط مموری کارت microSD TransFlash ارتقا می یابد.
گوشی همراه موتورولا مدل VE66 با باتری استاندارد یون لیتیوم کار می‌شود که در حالت استندبای ۴۰۰ ساعت و در حالت مکالمه مداوم در حدود هفت ساعت کار می کند.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا