درآمد حاصل از سرویس های موبایلی سالانه ۲/۱ درصد افزایش می یابد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  این پیش بینی درحالی اعلام شده است که معضل بیکاری که رشد فزاینده و نگران کننده ای یک سال اخیر داشته است ،  موجب دسته بندی کردن خرید مایحتاج توسط خریداران و کاربران و تغییر عادت های مصرف آنها شده است که …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  این پیش بینی درحالی اعلام شده است که معضل بیکاری که رشد فزاینده و نگران کننده ای یک سال اخیر داشته است ،  موجب دسته بندی کردن خرید مایحتاج توسط خریداران و کاربران و تغییر عادت های مصرف آنها شده است که همین موضوع برتمامی جنبه های صنایع از جمله صنعت تلفن همراه و سرویس دهی آن ، تاثیر منفی گذاشته است.
به گفته یکی از کارشناسان دراین زمینه، بهبود و ترمیم طولانی مدت اقتصاد، بر شرکت های ارایه دهنده سرویس های تلفن همراه، بویژه درباره سرویس های صوتی نامتمایز در زمینه رقابتی کردن قیمت ها، اعمال فشار می کند.
وی می افزاید: به هرحال هر منطقه دارای شرایط متفاوتی است . شرکت های اپراتوری باید راهبردهای جدیدی ابداع کنند تا کاربران را به داشتن و استفاده کردن از سرویس های قابل اعتماد ، مطلوب و جالب تشویق کند.
از نظر اقتصادی، آمریکای شمالی بیشترین لطمه ها را تحمل کرده است ولی رشد صنعت ارایه سرویس های موبایلی تا سال ۲۰۱۴ ، حتی دربد ترین شرایط ممکن  ۸ درصد رشد  خواهد داشت.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا