توشیبا نازکترین وسریعترین گوشی را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” مایکروسافت ژاپن” ، این گوشی که پیشتر با نام برند جدید معرفی شده است ، دربازار ژاپن عرضه شد.گوشی تلفن همراه Toshiba T-01A با قطر فقط ۹/۹ ملیمتر دارای تراشه پردازشگر سریع کوالکام Snapdragon با سرعت یک گیگاهرتز است.این گوشی دارای صفحه نمایش مقاوم و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” مایکروسافت ژاپن” ، این گوشی که پیشتر با نام برند جدید معرفی شده است ، دربازار ژاپن عرضه شد.
گوشی تلفن همراه Toshiba T-01A با قطر فقط ۹/۹ ملیمتر دارای تراشه پردازشگر سریع کوالکام Snapdragon با سرعت یک گیگاهرتز است.
این گوشی دارای صفحه نمایش مقاوم و لمسی ۱/۴ اینچی / WVGA / 800- 480 پیکسلی ، پشتیبانی شبکه پرسرعت انتقال دیتا HSDPA ، سیستم مکان یاب جهانی GPS ، سیستم عامل ویندوز موبایل ۱/۶ و WiFi است.
قیمت فروش این گوشی اعلام نشده است.
شرکت توشیبا Toshiba درسال ۱۹۳۹ در ژاپن تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر “توکیو” قراردارد. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات دیجیتال ، تلفن های دیجیتالی / تلفنی، وسایل الکترونیکی ، کامپیوتر، لوازم خانگی فعالیت دارد.
درآمد این شرکت در پایان سال مالی منتهی به مارس  ۲۰۰۸ میلادی،  ۷۶ میلیارد و ۶۸ میلیون دلار و سود آن در همین سال یک میلیارد و۲۷۴  میلیون دلار و تعداد کارکنان این شرکت درسال ۲۰۰۷ میلادی ،  ۱۹۰ هزار و ۷۰۸ نفراعلام شده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا