” ام تی ان ” افغانستان برای گسترش شبکه خود وام می گیرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  ” آی اف سی” (IFC ) که یکی از اعضای گروه بانک جهانی است این وام را دراختیار ام تی ان افغانستان قرارمی دهد.آی اف سی این وام را به منظورحمایت از گسترش شبکه تلفن همراه افغانستان ، اختصاص می دهد.ام تی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  ” آی اف سی” (IFC ) که یکی از اعضای گروه بانک جهانی است این وام را دراختیار ام تی ان افغانستان قرارمی دهد.
آی اف سی این وام را به منظورحمایت از گسترش شبکه تلفن همراه افغانستان ، اختصاص می دهد.
ام تی ان افغانستان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی است و با داشتن افزون بر ۵/۲ میلیون کاربر ، دومین شرکت اپراتوری بزرگ تلفن همراه در افغانستان به شمار می آید.
یکی از مدیران ارشد منطقه ای ام تی ان در منطقه خاورمیانه وشمال آفریقا گفت: ما سرمایه گذاری مهمی درافغانستان انجام داده ایم و این کار را در آینده نیز ادامه خواهیم داد.
” محسن خلیل” یکی از مدیران ” آی اف سی” نیز گفت:  برقراری ارتباط از راه دور با استفاده از تلفن همراه امکان دسترسی به اطلاعات و آگاهی ، سرویس ها ، نوآوری در بخش ها ی گوناگون را فراهم می کند و در ارایه سرویس های دولتی و تجاری تاثیر فراوانی دارد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا