استیو جابز اواخر ماه جاری میلادی به اپل بر می گردد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، استیو جابز، دو ماه پیش جراحی پیوند کبد را انجام داده و هم‌اکنون در حال بهبودی به سر می‌برد. با این روند انتظار می‌رود که جابز تا اواخر ماه میلادی جاری به سر کار خود به صورت نیمه‌وقت در اپل بازگردد.وال‌استریت به نقل از منابع …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، استیو جابز، دو ماه پیش جراحی پیوند کبد را انجام داده و هم‌اکنون در حال بهبودی به سر می‌برد. با این روند انتظار می‌رود که جابز تا اواخر ماه میلادی جاری به سر کار خود به صورت نیمه‌وقت در اپل بازگردد.
وال‌استریت به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: با توجه به نظر پزشکان، جابز برای یک یا دو ماه به صورت نیمه وقت در سر کار خود حاضر خواهد شد. از این رو تیم کوک، مدیر عملیاتی اپل فعلا مسوولیت بیش‌تر امور را در دست دارد و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که کوک به زودی به سمت هیات مدیره اپل منصوب خواهد شد.
اپل به خاطر پنهان‌کاری‌های خود در مورد فاش کردن بیماری جابز مورد انتقاد بسیاری از جوامع قانونی قرار گرفته است. اما با توجه به اینکه فعلا جابز در حال مرخصی به سر می‌برد، هنوز مشخص نیست که این عمل جراحی چه تاثیری روی انتفادات خواهد داشت.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا