همکاری با اتحادیه جهانی مخابرات برای پیاده سازی “ان جی ان”

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، محمد سلیمانی در پایان دوره پنج روزه کارگاه آموزشی “NGN” با اشاره به آمادگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد آزمایشگاه هایی که قابلیت تدوین استانداردهایی متناسب با شرایط کشور را دارد، اظهار داشت: اجرای چنین طرحی باید با شفاف سازی در …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، محمد سلیمانی در پایان دوره پنج روزه کارگاه آموزشی “NGN” با اشاره به آمادگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد آزمایشگاه هایی که قابلیت تدوین استانداردهایی متناسب با شرایط کشور را دارد، اظهار داشت: اجرای چنین طرحی باید با شفاف سازی در حوزه مزایا و تبعات آن صورت گیرد و قطعا بحث فرهنگ سازی نباید از نظر دور داشته شود.
وی گفت: بسترسازی و چگونگی مدیریت برای پیاده سازی شبکه های نسل آینده فناوری ارتباطات و اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
وزیر ارتباطات، جوان بودن جامعه را ابزاری مهم برای پیشرفت در تمام حوزه ها برشمرد و افزود: با گرایش نخبگان به رشته های مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد تحولات خوشایندی خواهیم بود.
وی با اشاره به حضور سمیر شارما نماینده و مدرس ITU ، اظهار امیدواری کرد که در آینده همکاری بیشتری از سوی اتحادیه جهانی مخابرات صورت گیرد و از هرگونه یک ‌جانبه نگری پرهیز شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا