اینترنت محبوب‌ترین منبع اطلاعات است

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از رویترز، تحقیقاتی Zogby  نشان داد، اینترنت علاوه‌ بر اینکه یک منبع محبوب اطلاعات به شمار می رود، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از اینترنت به عنوان منبع اصلی اخبار و ۲۱ درصد برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی و ۱۰ درصد به منظور دسترسی به روزنامه‌ها و رادیو استفاده …

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از رویترز، تحقیقاتی Zogby  نشان داد، اینترنت علاوه‌ بر اینکه یک منبع محبوب اطلاعات به شمار می رود، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از اینترنت به عنوان منبع اصلی اخبار و ۲۱ درصد برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی و ۱۰ درصد به منظور دسترسی به روزنامه‌ها و رادیو استفاده می‌کنند.
تنها ۱۰ درصد از آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که از وب‌سایت‌های اجتماعی نظیر Facebook، MySpace و ۴ درصد از Twitter برای دسترسی به اخبار استفاده می‌کنند.
اینترنت برای ۴۰ درصد آمریکایی‌ها منبع اصلی اخبار، برای ۱۷ درصد ابزاری برای تماشای برنامه‌‌های تلویزیونی، برای ۱۶ درصد بهترین گزینه دسترسی به روزنامه‌ها و برای ۱۳ درصد برای گوش دادن به رادیو به شمار می‌رود.
تحقیقات نشان داده است که در میان آمریکایی ها، وبلاگ‌ها کمتر از وب‌سایت‌ها محبوب هستند و فقط ۲۸ درصد از مردم به خواندن انتقادات و نظرات سیاسی علاقه دارند.
بر اساس این گزارش، ۸۴ درصد از آمریکایی‌ها به اینترنت دسترسی دارند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا