ایسر ۲۰ میلیون گوشی تلفن همراه می فروشد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سافت پدیا” ، این شرکت درنظر دارد تا چند سال آینده به یکی از بزرگترین تولید و عرضه کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا تبدیل شود.شرکت ایسر در زمینه تولید و عرضه انواع رایانه و قطعات آنها سابقه فعالیت دارد.طبق برآوردهای صورت گرفته ، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سافت پدیا” ، این شرکت درنظر دارد تا چند سال آینده به یکی از بزرگترین تولید و عرضه کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا تبدیل شود.
شرکت ایسر در زمینه تولید و عرضه انواع رایانه و قطعات آنها سابقه فعالیت دارد.
طبق برآوردهای صورت گرفته ، شرکت ایسر درسال جاری میلادی بین ۲ تا ۵/۲ میلیون گوشی تلفن همراه با برند این شرکت ، فروخته است.
ایسر درحال حاضر یکی از ۵ شرکت مشهور فروشنده  گوشی تلفن همراه در جهان به شمار می آید و درسال جاری میلادی یک سری گوشی تلفن همراه از جمله مدل های F900, M900, X960 و DX-900 را به بازار عرضه کرده است.
به گفته رییس بخش تجاری گوشی تلفن همراه هوشمند ایسر ؛  این شرکت شانس بدست آوردن ۶ تا ۷ درصد از سهم بازار تلفن همراه را دارد .
وی افزود ،  فقط ۳۰۰ میلیون از ۴ میلیارد دستگاه گوشی تلفن همراه موجود در جهان گوشی هوشمند هستند و این آمار به این معنی است که زمینه فعالیت در این زمینه درجهان به چه میزان گسترده است.
شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.
این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
این شرکت همچنین تولید کننده رایانه های سیار ( لپ تاپ) ، نمایشگر، لوازم جانبی رایانه ، کامپیوترهای جیبی / PDA ، تجهیزات سرور، حافظه و دیگر لوازم جانبی رایانه است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا