Seagate Replica مشکل فراموشی را حل کرد

به گزارش موبنا،Replicafi  محصول ابداعی کمپانی Seagate است و همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه آن ایجاد نسخه دوم و تهیه پشتیبان از داده ها می باشد.ین کالا بزودی با گارانتی سازگار به بازار عرضه می شود در ابعاد ۱۴.۳ cm x 10.1 cm x 1.8 cm تولید شده و با ظرفیت های ۲۵۰ …

به گزارش موبنا،Replicafi  محصول ابداعی کمپانی Seagate است و همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه آن ایجاد نسخه دوم و تهیه پشتیبان از داده ها می باشد.
ین کالا بزودی با گارانتی سازگار به بازار عرضه می شود در ابعاد ۱۴.۳ cm x 10.1 cm x 1.8 cm تولید شده و با ظرفیت های ۲۵۰ و ۵۰۰ گیگابایتی عرضه می شود.
Replica تنها از طریق یک درگاه USB به کامپیوتر متصل شده و بدون نیاز به تنظیم کردن از تمامی اطلاعات آن از جمله سیستم عامل به صورت خودکار پشتیبان تهیه می شود و در صورت بروز خرابی و یا از کار افتادن احتمالی هارد دیسک  پس از برطرف سازی مشکل، نسخه پشتیبان از پیش تهیه شده را به سیستم باز می گرداند. 
از دیگر امکانات این محصول، فناوری پشتیبان گیری هوشمند برای استفاده بهینه از فضای درایو است که با تشخیص نوع، فرمت و زمان ایجاد پشتیبان، داده های ورودی مشابه را تشخیص داده و  اقدام به تهیه پشتیبان از اطلاعات جدید می کند.
۲۰/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا