بازار گوشی های اچ تی سی رونق دارد

“محبوبه نیلوفری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با وجودی که طی چند روز گذشته به دلیل جو حاکم در کشور بازار تلفن همراه با کاهش مراجعه کنندگان روبرو شده است ، اما  بازار گوشی های اچ تی سی  مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.وی با اشاره به استقبال از …

“محبوبه نیلوفری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با وجودی که طی چند روز گذشته به دلیل جو حاکم در کشور بازار تلفن همراه با کاهش مراجعه کنندگان روبرو شده است ، اما  بازار گوشی های اچ تی سی  مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
وی با اشاره به استقبال از گوشی های اچ تی سی با گارانتی این شرکت تصریح کرد: گوشی های اچ تی سی  که به عنوان رایانه های جیبی محسوب می شوند به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین های  بازار تلفن همراه کشور قرار گرفته است.
نیلوفری ادامه داد: در این روزها میزان تقاضا برای گوشی های سونی اریکسون ، موتورولا و ال جی که توسط این شرکت در بازار عرضه می شود به شدت کاهش یافته است و این موضوع به بی رونق تر شدن بازار این کالای ارتباطی دامن زده است.
شرکت پارس کامتل هم اکنون گوشی های ال جی ، اچ تی سی، موتورولا، سونی اریکسون و زدتی ای را با گارانتی رسمی در بازار تلفن همراه عرضه می کند.
۱۲۹/۲۰ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا