رقابت آنلاین N97 و iPhone 3GS

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، روز جمعه گذشته، روزی استثنایی در بازار جهانی موبایل بود، چرا که دو گوشی رقیب یعنی نوکیا N97 و آیفون ۳GS اپل رو در روی هم قرار گرفتند.بر اساس بررسی سیمور، از هر چهار مورد جست‌وجوی آنلاین درباره گوشی‌های تلفن‌همراه، یکی مربوط به نسخه‌های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، روز جمعه گذشته، روزی استثنایی در بازار جهانی موبایل بود، چرا که دو گوشی رقیب یعنی نوکیا N97 و آیفون ۳GS اپل رو در روی هم قرار گرفتند.
بر اساس بررسی سیمور، از هر چهار مورد جست‌وجوی آنلاین درباره گوشی‌های تلفن‌همراه، یکی مربوط به نسخه‌های سه‌گانه آیفون بوده که نسبت به هفته ماقبل دو برابر شده است.
از این نظر نوکیا N97 بعد از آیفون قرار می‌گیرد که ۶/۳ درصد جست‌وجوها را دارد. پس از آن هم گوشی ۵۸۰۰ نوکیا با ۶/۲ درصد قرار دارد.
این بررسی نشان می‌دهد که این گوشی‌ها در طول ماه‌های آوریل و مه در جست‌وجوهای کاربران رشد مداوم و البته اندکی داشته‌اند و از ۳۰ ماه مه به بعد رشد جست‌وجو برای N97 بیش از آیفون جدید بوده است.
از سوی دیگر بررسی جست‌وجوها نشان می‌دهد که در هفته منتهی به ۱۳ ژوئن تعداد جست‌وجوها برای آیفون جدید دو برابر N97 و هشت برابر Palm Pre بوده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا