“زد تی یی” برنده قرارداد وایمکس عربستان سعودی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این قرارداد مربوط به شرکت سعودی ” اتحاد عذیب تلکام” (Etihad Atheeb Telecom) یا همان ” عذیب” است.شبکه وایمکس یاد شده، شهرهای بزرگ عربستان سعودی ازجمله ” دمام ” و ” خبر” را تحت پوشش قرار می دهد.۳۰۰ ایستگاه شبکه وایمکس دراین …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این قرارداد مربوط به شرکت سعودی ” اتحاد عذیب تلکام” (Etihad Atheeb Telecom) یا همان ” عذیب” است.
شبکه وایمکس یاد شده، شهرهای بزرگ عربستان سعودی ازجمله ” دمام ” و ” خبر” را تحت پوشش قرار می دهد.
۳۰۰ ایستگاه شبکه وایمکس دراین کشوردایر می شود و شرکت ” زد تی یی ” تجهیزات مربوط به این ساخت و راه اندازی این شبکه را که شامل ” سیستم سوییچینگ لیبل مولتی پروتکل ” و سیستم های فرعی چند  رسانه ای IP است ، برعهده خواهد داشت.
شبکه وایمکس یاد شده که سخت افزارهای مورد نیاز آن توسط شرکت آمریکایی موتورولا تامین می شود ،  قرارست  از ماه آینده راه اندازی شود.
شرکت “زد تی یی”  Zhong Xing Telecommunication Equipment Company Limited  درسال ۱۹۸۵ تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن درشهر “شن زن” Shenzhen واقع در جمهوری خلق چین قراردارند.این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور فعالیت دارد.
درآمد شرکت یاد شده درسال ۲۰۰۶  میلادی بیش از ۲۳ میلیون یوان و در آمد خالص آن درهمین سال  ۸۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار یوان گزارش شده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا