ناراحتی ۹۰ درصد کاربران تلفن همراه آمریکایی از رفتار ناشایست

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این تعداد از کاربران آمریکایی از آداب معاشرت بعضی از کاربران وسایل همراه از جمله لپ تاپ، نت بوک ، گوشی تلفن همراه هوشمند در بعضی از مکان ها ابراز نارضایتی می کنند.این تعداد از کابران ناراضی آمریکا ، براساس نتایج نظر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این تعداد از کاربران آمریکایی از آداب معاشرت بعضی از کاربران وسایل همراه از جمله لپ تاپ، نت بوک ، گوشی تلفن همراه هوشمند در بعضی از مکان ها ابراز نارضایتی می کنند.
این تعداد از کابران ناراضی آمریکا ، براساس نتایج نظر سنجی انجام شده با نام “آداب معاشرت موبایل” که توسط موسسه های ” اینتل ” ( Intel ) و هاریس اینتراکتیو” (  Harris Interactive ) صورت گرفت ، اعلام شده است.
۹دهم از کاربران بالغ تلفن همراه در آمریکا مورد کج خلقی دیگر کاربران قرارگرفته اند که ۷۲ درصد از آنها اعلام کردند براثر تایپ یا تهیه پیام متنی هنگام رانندگی مورد اذیت واقع شدند و ۶۳ درصد نیز از بلندصحبت کردن کاربر ان دیگر که با وسایل دارای قابلیت های اینترنتی ، آزرده و عصبانی شده اند .
۵۵ درصد از کاربران نیز اعلام کردند از عنوان کردن  مسایل خصوصی توسط دیگر کاربران و ۵۴ درصد نیز از تایپ کرد ن و تهیه پیام متنی افراد در حضور جمع ناراحت شده اند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا