کره جنوبی در لیست بالاترین‌ ضریب نفوذ پهنای باند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، تحقیقات موسسه Strategy Analytics نشان داده که ۹۵ درصد مردم کره جنوبی در منزل از پهنای باند بهره می برند. این در حالی است که ۶۰ درصد کاربران آمریکایی در منزل از پهنای باند بهره می برند و آمریکا رتبه بیستم را در …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، تحقیقات موسسه Strategy Analytics نشان داده که ۹۵ درصد مردم کره جنوبی در منزل از پهنای باند بهره می برند. این در حالی است که ۶۰ درصد کاربران آمریکایی در منزل از پهنای باند بهره می برند و آمریکا رتبه بیستم را در میان ۵۸ کشور به لحاظ دسترسی به پهنای باند به دست آورد.
بر اساس این گزارش سنگاپور و تایوان جزو پنج کشوری هستند که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.براساس این تحقیقات پنج کشور از ۱۰ کشوری که ضریب نفوذ اینترنت در آنها بسیار بالاست در منطقه آسیا واقع شده است. پیش بینی می شود کاربران پهنای باند در مناطق آسیا- اقیانوسیه طی سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ سالانه ۱۵ درصد با رشد همراه شود.
کره جنوبی بیشترین جمعیت شهری را دارد و دولت این کشور سیاست پشتیبانی پهنای باند و نرخ بالای ضریب نفوذ پهنای باند را در نظر گرفته است.
۱۳۵/۲۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا