اچ پی و الکاتل لوسنت قرارداد ۱۰ساله امضا کردند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  دو شرکت یاد شده به منظور همکاری در بخش بازاریابی این قرارداد همکاری را امضا کردند.اچ پی و آلکاتل لوسنت درنظر دارند ابتکار ورود مشترک به بازار با هدف ارایه راهکار در میزان در تشکیلات  متوسط و بزرگ اقتصادی بخش عمومی ، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  دو شرکت یاد شده به منظور همکاری در بخش بازاریابی این قرارداد همکاری را امضا کردند.
اچ پی و آلکاتل لوسنت درنظر دارند ابتکار ورود مشترک به بازار با هدف ارایه راهکار در میزان در تشکیلات  متوسط و بزرگ اقتصادی بخش عمومی ، اجرا کنند.
شرکت آکاتل لوسنت در زمینه های گوناگون از جمله فن آوری IP ( اینترنت پروتکل) ، ارتباطات پیوسته ،  تحرک و پویایی (mobility) ، مراکز ایمنی و تماس ها با بخش آی تی شرکت اچ پی ،  فعالیت می کند.
شرکت آمریکایی Hewlett-Packard Company )HP ) درسال ۱۹۳۹ در آمریکا تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن درشهر کالیفرنیا قراردارند.
این شرکت در زمینه های سیستم های کامپیوتری ، سیستم های جانبی کامپیوتر ، مشاوره ، آی تی و نرم افزار کامپیوتر فعالیت دارد.
درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۷ میلادی ۳/۱۰۴ میلیارد دلار ؛ سود آن در همین سال ۳/۷ میلیارد دلار و تعداد کارکنانش درسال ۲۰۰۸ میلادی ۳۰۹ هزار نفر اعلام شده است.
شرکت آلکاتل لوسنت / Alcatel-Lucent یک شرکت فرانسوی / آمریکایی است که در زمینه تولید نرم افزار ، سخت افزار و سرویس های ارتباط ازراه دور در جهان پیشرو است . دفتر اصلی و مرکزی این شرکت در پاریس قراردارد و در ۱۳۲ کشور جهان فعالیت می کند و میزان توزیع و فروش تولیداتش از بازارهای اروپا و شمال آمریکا تقریبا یکسان است و علاوه براین دو منطقه دربسیاری از مناطق دیگر دنیا نیز شبکه فروش و توزیع دارد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا