گوگل و فیس بوک سرویس ترجمه فارسی راه اندازی کردند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اقدام گوگل و فیس بوک در جهت امکان ارتباط مستقیم ایرانیان با سراسر دنیا صورت گرفته است.یکی از مدیران گوگل در وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: سرویس ترجمه گوگل یکی از ابزارهایی است که سخنگویان فارسی زبان می توانند برای ارتباط مستقیم با …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اقدام گوگل و فیس بوک در جهت امکان ارتباط مستقیم ایرانیان با سراسر دنیا صورت گرفته است.
یکی از مدیران گوگل در وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: سرویس ترجمه گوگل یکی از ابزارهایی است که سخنگویان فارسی زبان می توانند برای ارتباط مستقیم با سراسر دنیا از آن استفاده کنند و بالعکس امکان دسترسی بیشتر افراد به اطلاعات نیز افزاش می یابد.
یکی از مهندسان فیس بوک، اریک کوون، در وبلاگ این شرکت نوشت: مردم در سراسر دنیا دوست دارند اخبار و اطلاعاتی در رابطه با ایران داشته باشند و از سراسر دنیا اطلاعاتی به اشتراک می گذارند که بسیاری از مردم فارسی زبان دوست دارند از آنها بهره ببرند. به این ترتیب از دیروز سایت کاملی از فیس بوک در نسخه بتای فارسی در اختیار کاربران قرار داده شده است.
بی بی سی گزارش داد که گوگل و فیس بوک به سرعت بر روی این پروژه کار می کنند تا این سرویس هر چه زودتر به طور کامل در اختیار کاربران فارسی زبان قرار گیرد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا