جریمه یک میلیون دلاری برای اشتراک گذاری ۲۴ آهنگ

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” گیزمودو” ،” جمی توماس ” توسط یکی از دادگاههای ” مینه سوتا” آمریکا به جرم اشتراک گذاری ۲۴ آهنگ از طریق نرم افزار Kazaa  درسال ۲۰۰۷ میلادی به ۲۲۲ هزار دلار جریمه محکوم شد.کاربر یاد شده در سال جاری میلادی در دادگاه محاکمه و مقصر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” گیزمودو” ،” جمی توماس ” توسط یکی از دادگاههای ” مینه سوتا” آمریکا به جرم اشتراک گذاری ۲۴ آهنگ از طریق نرم افزار Kazaa  درسال ۲۰۰۷ میلادی به ۲۲۲ هزار دلار جریمه محکوم شد.
کاربر یاد شده در سال جاری میلادی در دادگاه محاکمه و مقصر شناخته شد.وی این بار به پرداخت یک میلیون و ۹۲۰ هزار دلار محکوم شد.
این مبلغ برای هر آهنگ ۸۰ هزار دلار محاسبه شده است.
به منظور نشان دادن اینکه غرض ورزی درصدور این محکومیت و تعیین جریمه نبوده ، تشکیلات حرفه ای مربوط ه ثبت و ضبط تولیدات درآمریکا ( RIAA ) نامه ای مبنی برپایان یافتن قضیه یاد شده به کاربر محکوم شده ارسال کرد ؛ که مورد قبول وی واقع نشد.
این موضوع هشداری برای دختران و پسران جوان آمریکایی است  مبنی براینکه به هرحال ارتکاب هرجرمی عواقب و محکومیت خود را دارد حتی اگر جرم بدون اعمال خشونت همانند دانلود چند آهنگ باشد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا