اپل ۴۵ وصله نرم افزاری برای آیفون عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، اپل این نرم افزار را روز گذشته برای آسیب پذیری‌های نادر امنیتی که ممکن است در گوشی iPhone  و دستگاه iPod Touch رخ دهد، ارایه کرده است.شرکت اپل اقدام خود را به منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری سیستم عامل iPhone 3.0 ارایه کرد.هنگامی که اپل اقدام …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، اپل این نرم افزار را روز گذشته برای آسیب پذیری‌های نادر امنیتی که ممکن است در گوشی iPhone  و دستگاه iPod Touch رخ دهد، ارایه کرده است.
شرکت اپل اقدام خود را به منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری سیستم عامل iPhone 3.0 ارایه کرد.هنگامی که اپل اقدام به ارایه سیستم‌های امنیتی برای دستگاه‌های تولیدی خودش می‌کند محبوبیت خود را چندین برابر می کند.
این اقدام اپل که یکباره ۴۵ وصله امنیتی رو می‌کند غیر عادی به نظر می‌رسد، اما تحلیلگران معتقدند بسیاری از بدافزارها از دو سال پیش تا کنون دستگاه های آیفون را هدف قرار داده‌اند.
به نظر می رسد اپل برای رقابت با شرکت کانادایی RIM اقدام به ارایه نرم افزار امنیتی کرده است زیرا شرکت RIM به تازگی یک وصله امنیتی برای گوشی های بلک بری ارایه کرد. هکرها از این دستگاه ها برای حمله به شبکه های رایانه ای استفاده می کنند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا