پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، مدل N95 هشت گیگابایتی با قیمت ۴۵۰ هزار تومان توانست در بازار تلفن همراه مورد خرید و فروش اکثر مردم قرار گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی توسط مموری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، مدل N95 هشت گیگابایتی با قیمت ۴۵۰ هزار تومان توانست در بازار تلفن همراه مورد خرید و فروش اکثر مردم قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی توسط مموری کارت بهره می برد.
گوشی C902 سونی اریکسون نیز با قیمت فروش ۲۵۰ هزار تومان توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا  هشت گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی C902  سونی اریکسون به شمار می آید.
صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی S8300 سامسونگ به شمار می آید.
گوشی S8300 سامسونگ هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۴۳۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.مدل  Touch Diamond2 اچ تی سی به دلیل افزایش تقاضا توانست مقام پرفروش ترین مدل این برند را از آن خود کند.این مدل گوشی اچ تی سی هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۶۱۰ هزار تومان می رسد.
صفحه نمایش لمسی TFT،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی  و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash از ویژگی های اصلی گوشی  Touch Diamond2 اچ تی سی به شمار می آید.
درهمین حال فروشندگان گوشی های ال جی، مدل KC550  این برند را به عنوان پرفروش ترین های این برند اعلام کردند.این گوشی با قیمت ۱۹۲ هزار تومان دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۲ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSDTransFlash  تا چهار گیگابایت است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا