تمدید مهلت مناقصه به روز رسانی امکانات HF سازمان تنظیم مقررات

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ، گرشاسب جمشید نژاد گفت: مهلت مناقصه به روز رسانی امکانات HF سازمان، بنا به درخواست شرکت کنندگان در مناقصه تا روز دوشنبه اول تیرماه سال جاری تمدید شد، ضمن اینکه جلسه بازگشایی پاکات این مناقصه، در روز دوم تیرماه انجام می شود .وی …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ، گرشاسب جمشید نژاد گفت: مهلت مناقصه به روز رسانی امکانات HF سازمان، بنا به درخواست شرکت کنندگان در مناقصه تا روز دوشنبه اول تیرماه سال جاری تمدید شد، ضمن اینکه جلسه بازگشایی پاکات این مناقصه، در روز دوم تیرماه انجام می شود .
وی افزود: جلسه پرسش و پاسخ با حضور شرکت های حاضر در مناقصه مذکور نیز در روز سی ام ماه جاری ساعت ۱۰صبح در سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی برگزار می شود.
به گزارش موبنا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این مناقصه را در راستای بروز رسانی امکانات باند HF وتوسعه آن برای پایش کل کشور از طریق انعقاد قرارداد با شرکت های معتبر برگزار می کند.
فرستنده ها و گیرنده های HF به دلیل برد وسیع امواج رادیویی، کاربردهای وسیعی در ارتباطات خشکی و دریایی اعم از تجاری و نظامی دارند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا