ایسر در میان ۵ عرضه کننده اصلی گوشی هوشمند جای می گیرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی وورلد” ،  شرکت ایسر در حاضر سومین عرضه کننده بزرگ رایانه های خانگی (PC ) در دنیا است.یکی از مدیران ارشد ایسر روز گذ شته طی کنفرانسی در تایپه گفت :  هدف ما این است که ظرف ۳ تا ۵ سال آینده  در …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی وورلد” ،  شرکت ایسر در حاضر سومین عرضه کننده بزرگ رایانه های خانگی (PC ) در دنیا است.
یکی از مدیران ارشد ایسر روز گذ شته طی کنفرانسی در تایپه گفت :  هدف ما این است که ظرف ۳ تا ۵ سال آینده  در شمار یکی از ۵ عرصه کننده بزرگ گوشی تلفن همراه حضورداشته باشیم.
وی افزود : شرکت ایسر برای رسیدن به این هدف باید ۶ یا ۷ درصد از بازار گوشی تلفن همراه هوشمند را در جهان بدست بیاورد و بتواند حدود ۲۰ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه تا سال ۲۰۱۲ بفروشد.
به نظر نمی رسد دستیابی به این هدف برای ایسر کار بسیار آسانی باشد چون باید با رقیبان قدرتمندی همچون نوکیا و سامسونگ که بیشترین سهم را دربازار جهانی تلفن همراه دارند ؛ رقابت کند.
ایسردرزمینه عرضه نت بوک مقام اول جهانی را دارد.
بنابرپیش بینی موسسه تحقیقاتی بازار ” iSuppli ” ، عرضه گوشی هوشمند تلفن همراه از ۶/۱۷۳ میلیون دستگاه درسال گذشته میلادی ، با رشد ۱/۱۱ درصد ی به ۳/۱۹۲ میلیون دستگاه درسال جاری میلادی افزایش خواهد داشت.
شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.
این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا