چاپگر چندکاره لیزری سامسونگ با استقبال روبرو شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ ، چاپگر چندکاره لیزری SCX4828FN  ابزاری ایده آل برای کاهش هزینه های شرکتها  سازمانها و ادرارات است  با گارانتی رسمی هم اکنون با قیمت ۳۹۶ هزار تومان  به بازار عرضه می کند.این دستگاه مدرن با فراهم آوری امکان چاپ سریع ( ۲۸ برگ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ ، چاپگر چندکاره لیزری SCX4828FN  ابزاری ایده آل برای کاهش هزینه های شرکتها  سازمانها و ادرارات است  با گارانتی رسمی هم اکنون با قیمت ۳۹۶ هزار تومان  به بازار عرضه می کند.
این دستگاه مدرن با فراهم آوری امکان چاپ سریع ( ۲۸ برگ در دقیقه) و همچنین امکان چاپ دو رو کاغذ ( قابلیت Duplex ) ، علاوه بر آنکه بعنوان یک چاپگر سریع مطرح است ، می تواند با سرعت مشابه ۲۸ برگ در دقیقه از اسناد ومدارک درخواستی در سایزهای مختلف رونوشت تهیه نموده و بعنوان دستگاه کپی نیز انجام وظیفه نماید.
فاکس سریع موجود در این دستگاه (۳۳.۶ Kbps) با بهره مندی از شماره گیر دیجیتال ، امکان ارسال و دریافت انواع اسناد ومدارک و سپس چاپ آنها را فراهم نموده است.
حافظه ۱۲۸مگابایتی دستگاه SCX4828FN ،  علاوه بر بالا بردن سرعت چاپ و کپی اسناد  توانایی ذخیره تا ۳۶۰ برگ فاکس را ایجاد نموده است  .
 مخزن ۲۵۰ برگی کاغذ و تغذیه خودکار مدارک (ADF) با ظرفیت ۵۰ برگ و قابلیت USB Direct این دستگاه حداکثر سهولت ممکن را برای عموم کاربران مهیا کرده است.
قابلیت USB Direct ، تکنولوژی انحصاری است که به موجب آن کاربران می توانند کلیه اسناد ومدارک خود را از طریق اسکنر دستگاه  بصورت مستقیم (بدون نیاز به کامپیوتر) برروی حافظه جانبی فلش مموری  ذخیره نمایند و یا اطلاعات خود را به طور  مستقیم از روی  حافظه جانبی فلش مموری چاپ نمایند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا