سرویس رادیوSirius XM برای آیفون ارایه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، رادیوSirius XM  سرویس رادیو ماهواره‌ای است که کاربران آیفون و دستگاه آیپاد می توانند این سرویس را از فروشگاه App Store اپل دانلود کنند.این سرویس توسط آیپاد که از اتصالاتWi-Fi  برخوردار است قابل دانلود است و کاربرانSirius  که از اینترنت بهره می برند به …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، رادیوSirius XM  سرویس رادیو ماهواره‌ای است که کاربران آیفون و دستگاه آیپاد می توانند این سرویس را از فروشگاه App Store اپل دانلود کنند.
این سرویس توسط آیپاد که از اتصالاتWi-Fi  برخوردار است قابل دانلود است و کاربرانSirius  که از اینترنت بهره می برند به شکل رایگان می توانند این سرویس را دریافت کنند اما کاربران دیگر باید برای دریافت این سرویس ماهانه ۳ دلار بپردازند.
سرویس رادیوSirius XM  امکان دسترسی ساده تر به اخبار، گفتگوها، موسیقی و برنامه های ورزشی را از طریق ماهواره فراهم می کند.
ارایه این روش از سوی Sirius اقدام مهمی تلقی می شود زیرا به این شکل می توانند کاربران جدیدی جذب کنند یا کاربران قدیمی خود را از دست ندهند.
Sirius حدود ۱۹ میلیون کاربر دارد که به سیستم رادیو می پردازند و این سرویس برای افرادی که از رادیو اتومبیل خود بهره می برند منبع خبری مهمی محسوب می شود.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا