آغازمرحله دوم توزیع سود سهام عدالت توسط پست بانک

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با بیان اینکه توزیع سود در مرحله دوم به شاخه های مجزا تفکیک می شود، گفت: تا کنون دراین مرحله در حدود ۴۰۰ نفراز روستاییان سود سهام خود را دریافت کرده اند.وی ادامه داد: پست بانک موظف است که درمرحله دوم، سود سهام پنج میلیون و …

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با بیان اینکه توزیع سود در مرحله دوم به شاخه های مجزا تفکیک می شود، گفت: تا کنون دراین مرحله در حدود ۴۰۰ نفراز روستاییان سود سهام خود را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: پست بانک موظف است که درمرحله دوم، سود سهام پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفرازروستایان سراسر کشوررا به ترتیب اولویت واگذار کند.
به گفته وی تفکیک و طراحی مراحل توزیع سود سهام ،توسط شرکت کارگزارسهام عدالت صورت گرفته و پست بانک دراین باره نقشی ندارد.
نعمتی گفت: در مرحله اول سود سهام عدالت کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی  و خانواده شهدا و ایثارگران توزیع شده و روستاییان وعشایردرمرحله دوم توزیع ، سود سهام عدالت خود را دریافت می کنند.
 وی با اشاره به اینکه توزیع۰ ۳ درصد ازسود سهام عدالت درمرحله اول توسط پست بانک صورت گرفت گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر توانستند سود سهام خود را دریافت کنند.
عضو هیات مدیره پست بانک  توزیع سود سهام عدالت را توسط پست بانک اقدامی ساده ارزیابی کرد وافزود: سود سهام عدالت در محل سکونت افراد توزیع می شود. 
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا