دولت نهم ۴هزار کیلومتر فیبرنوری در آذربایجان شرقی ایجاد کرد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات ، محمد سلیمانی در جشن تکمیل ارتباطات روستایی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: هم اکنون هشت هزار کیلومتر فیبرنوری در سطح استان آذربایجان شرقی نصب و راه اندازی شده که بیش از ۵۰ درصد از این میزان در دولت نهم، عملیاتی شده است. وی ادامه …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات ، محمد سلیمانی در جشن تکمیل ارتباطات روستایی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: هم اکنون هشت هزار کیلومتر فیبرنوری در سطح استان آذربایجان شرقی نصب و راه اندازی شده که بیش از ۵۰ درصد از این میزان در دولت نهم، عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: وارد شدن ایران در عرصه فضا، نشان از عظمت ایران اسلامی داشته چرا که قراردادن یک ماهواره در مدار، نیاز به دانش و صنعت بزرگی دارد که ایران در کمترین زمان به آن دسترسی پیدا کرده است .
سلیمانی با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگ دولت، تغییر در نظام برنامه ریزی کشور است خاطرنشان کرد: کاهش هزینه های هدف در سال ۸۷ نسبت به سال ۸۴ نشان دهنده مدیریت خوب دولت در کشور است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: دولت بانک ها را به فعالیت های اقتصادی هدایت کرده و از رانت خواری ها جلوگیری کرده است.
وی ادامه داد: یکی از افتخارات دولت نهم این است که برای اخلال طلبان و ویژه خواهان ناامنی ایجاد کرده و دیگر کسی نمی تواند ویژه خواری کند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا