استقبال مشتریان از سیمکارت های اعتباری دولتی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب این نوع سیمکارت ها نسبت به سیمکارت های ایرانسل باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید ۰۹۱۹ داشته باشند.به گفته فروشندگان، در حالی که سیمکارت های ایرانسل با قیمت ارزان تر از سیمکارت های اعتباری همراه اول در بازار عرضه می شود اما  به دلایلی از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب این نوع سیمکارت ها نسبت به سیمکارت های ایرانسل باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید ۰۹۱۹ داشته باشند.
به گفته فروشندگان، در حالی که سیمکارت های ایرانسل با قیمت ارزان تر از سیمکارت های اعتباری همراه اول در بازار عرضه می شود اما  به دلایلی از جمله عدم آنتن دهی مناسب کمتر خریدوفروش می شود.
سیمکارت های اعتباری همراه اول (۰۹۱۹) که در بازار آزاد با قیمت ۳۰هزار تومان و قیمت سیمکارت های اعتباری ایرانسل نیز با بهای ۷ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
استقبال سیمکارت های اعتباری همراه اول در حالی است که سیمکارت های دائمی این اپراتور در بازار امروز تهران بدون نوسان قیمت در بازار عرضه شد.
هم اکنون سیمکارت کارکرده کد یک همراه اول با قیمت ۵۷۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
این در حالی است که شماره های رند و مرتب این کد با قیمت بالاتر از  ۸۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت صفر و کارکرده کد دو نیز به ترتیب با قیمت ۶۰۰و ۳۷۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت صفر کدهای سه، چهار، پنج هم به ترتیب ۴۹۰ ، ۳۷۰و ۳۶۵ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت کارکرده این کدها  نیز به ترتیب با قیمت  ۳۱۵ ، ۲۵۵و ۲۵۰هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
سیمکارت  صفر کدهای شش ، هفت و هشت هم با قیمت ۳۴۵ ، ۳۳۵ و ۳۱۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت کارکرده سه کد فوق به ترتیب ۲۳۰ ، ۲۲۰ و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا