۱۰میلیارد تومان اعتبار استانی به شرکت پست تخصیص یافت

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمدحسن محبیان عراقی ، اظهار داشت : بر اساس سیاست های کلی سرمایه گذاری تدوین شده در سال ۸۸، مابقی بودجه پست در حوزه بازسازی و جایگزینی تجهیزات پستی تخصیص داده می شود. وی افزود: در سال جاری موافقت نامه هایی با کلیه …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمدحسن محبیان عراقی ، اظهار داشت : بر اساس سیاست های کلی سرمایه گذاری تدوین شده در سال ۸۸، مابقی بودجه پست در حوزه بازسازی و جایگزینی تجهیزات پستی تخصیص داده می شود.
وی افزود: در سال جاری موافقت نامه هایی با کلیه واحدهای اجرایی به منظور اجرای برنامه های زیربنایی تنظیم شده است.
مدیرعامل شرکت پست خاطرنشان کرد: در راستای اهداف شرکت پست ، برنامه توزیع اعتبارات ملی و همچنین ۱۰میلیارد تومان اعتبارات استانی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به برنامه های پست برای توسعه خدمات به مردم، تصریح کرد: توسعه صندوق های هوشمند و سرویس های بر خط (Online) از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در سال ۸۸ است .
وی تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم تمام ثبت نام ها ونقل و انتقال پول مربوط به این ثبت نام ها را به صورت برخط عملیاتی کنیم .
محبیان عراقی درباره جزئیات پست لجستیک گفت : به کمک این سرویس ، تمامی عرضه کنندگان کالا می توانند کالا و محصولات خود را میان کلیه خریداران در یک زمان مشخص، به صورت شبکه ای توزیع کنند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا