افزون بر ۲۳۰ هزار ایستگاه جدید تلفن همراه در دنیا نصب وراه اندازی می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  ایستگاههای جدید در کشورهای  دارای بازارهای بزرگ همچون برزیل ، روسیه ، هند  و چین که به کشورهای گروه ” بریک” (BRIC group) معروف هستند ، نصب خواهند شد.انتظار می رود افزون بر ۲۳۰ هزار ایستگاه جدید درطول سال ۲۰۱۰ میلادی نصب …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  ایستگاههای جدید در کشورهای  دارای بازارهای بزرگ همچون برزیل ، روسیه ، هند  و چین که به کشورهای گروه ” بریک” (BRIC group) معروف هستند ، نصب خواهند شد.
انتظار می رود افزون بر ۲۳۰ هزار ایستگاه جدید درطول سال ۲۰۱۰ میلادی نصب و راه اندازی شوند.
کشورهای دارای بازارهای بزرگ و نوظهور تلفن همراه در آسیا هند و چین و در آمریکای لاتین برزیل است که دارای رشد تعجب آور و سریع در زمینه ارایه  واستفاده از سرویس های نسل سومی هستند.
ارایه سرویس وایمکس در آمریکای شمالی با مشکل مواجه است درحالیکه این سرویس در کشورهای برزیل ، روسیه و هند از اقبال بالایی برخورداراست.
دراین میان ، اروپای شرقی دارای موقعیتی ویژه است . سال گذشته میلادی بازار تقاضا دراین منطقه از رشد انفجار گونه سرویس های نسل سومی / ۳G برخورداربود که رکود اقتصاد جهانی موجب کاهش روند تقاضا دراین منطقه شد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا