۳۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند

فخرعلی نیکبخت با اعلام اینکه تمام امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در آذربایجان غربی فراهم شده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در سطح استان آماده شده است تا مشکلی در آرای مردم پیش نیاید.این مسئول اعلام کرد: از …

فخرعلی نیکبخت با اعلام اینکه تمام امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در آذربایجان غربی فراهم شده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در سطح استان آماده شده است تا مشکلی در آرای مردم پیش نیاید.
این مسئول اعلام کرد: از ساعت هشت صبح امروز تمام بازرسان و ناظران انتخابات در شعبات اخذ رای حضور دارند تا از آرای مردم صیانت کرده و انتخابات سالم را به نمایش گذارند.
مدیراجرایی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان غربی گفت: رفتارهای عالمانه و علمی در کنار عمل به قانون سبب می‌شود هرگز بین بازرسی، عوامل اجرایی و نظارت مشکلی پیش نیاید.
وی افزود: متولدان بیست و دوم خرداد ماه سال ۱۳۷۰ و قبل از آن در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.
به گفته مدیر اجرایی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان غربی، در این انتخابات در ۱۷ حوزه اصلی و ۲۳ حوزه فرعی دارای یک هزار و ۸۲۳ شعبه رای دایر می‌شود.
بنا به گفته وی در شهرهای آذربایجان غربی ۷۲۵ شعبه و در روستاهای این استان نیز یک هزار و ۴۸ شعبه اخذ رای، آرای مردم استان را جمع‌آوری می‌کنند.
این مجموعه را یک هزار و ۲۱ شعبه ثابت و ۸۰۲ شعبه سیار تشکیل می‌دهند.
نیکبخت تصریح کرد: با وجود سیاه‌نمایی دشمنان مبنی بر ناسالم جلوه دادن انتخابات ریاست جمهوری در کشور، با تدابیر اندیشیده شده انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری سالم و قانونمند می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا