درخواست انتقال در آموزش و پرورش تهران توسط اینترنت انجام می‌شود

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، نقل و انتقالات بین منطقه‌ای تنها در یک مرحله و به صورت رایانه‌ای انجام خواهد گرفت و پس از این مرحله هیچ‌گونه جابه‌جایی تحت عنوان انتقال اضطراری یا موقت صورت نخواهد گرفت.بر پایه این گزارش، برای دومین سال …

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، نقل و انتقالات بین منطقه‌ای تنها در یک مرحله و به صورت رایانه‌ای انجام خواهد گرفت و پس از این مرحله هیچ‌گونه جابه‌جایی تحت عنوان انتقال اضطراری یا موقت صورت نخواهد گرفت.
بر پایه این گزارش، برای دومین سال در سطح این سازمان و مناطق تابعه درخواست انتقال از طریق فضای اینترنت و وب‌سایت به نشانی www.tehranedu.ir و www.enteghal.tehranedu.com به صورت آنلاین انجام می‌شود.
بر اساس این گزارش، لازم است تا همکاران برای ثبت‌نام و ارائه تقاضای خود از طریق اینترنت، کد فعال‌سازی را از مسئول واحد سازمانی خود یا مدیر آموزشگاه دریافت کنند همچنین با توجه به محرمانه‌ بودن کد فوق لازم است تا مدیران در زمان تحویل، کد را به شخص متقاضی ارائه دهند.
این گزارش می‌افزاید: متقاضیان باید تا پایان شهریور ۸۸ دارای حداقل ۵ سال پیشینه اشتغال تمام وقت رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش باشند همچنین انتقال مستخدمانی که به طور آزمایشی خدمت می‌کنند، ممنوع است.
بنابراین گزارش، هر یک از متقاضیان واجد شرایط، مجاز به انتخاب ۳ منطقه به دلخواه خود خواهند بود ولی با توجه به این‌که انتقال بر حسب عدم نیاز مبدأ و نیاز مقصد از بالاترین امتیاز به مناطق انتخابی و بر اساس اولویت مندرج در درخواست انتقال صورت می‌گیرد لذا همکاران، مناطق را به تناسب سوابق و امتیازات اکتسابی خود انتخاب کنند؛ توجه به این نکته ضروری است که متقاضیان تا حد امکان هر ۳ انتخاب خود را در برگه تقاضا تکمیل کنند تا احتمال انتقال آنان به سایر مناطق بیش‌تر شود.
بنابراین گزارش، لازم است همکارانی که خود یا همسر یا فرزندان آنان دچار بیماری صعب‌العلاج از قبیل سرطان، دیالیز کلیه‌ها و عقب‌ماندگی ذهنی هستند در هنگام ثبت‌نام درخواست خود در فضای اینترنت، نوع انتقال را «استثناء پزشکی» درج کرده و سپس مدارک پزشکی و مستندات خود را به امور اداری (کارگزینی) منطقه محل خدمت ارائه کنند تا امور اداری منطقه مدارک پزشکی را به همراه شخص ذی‌نفع به شورای پزشکی (درمانگاه فرهنگیان) معرفی کند و در صورت تأیید شورای پزشکی، مدارک تأیید شده به کارشناسی نقل و انتقالات این سازمان تحویل داده شود.
بر اساس این گزارش، مناطق مبدأ پس از اعلام نتایج قطعی رایانه‌ای ضمن تطبیق اصل مدارک انتقال با امتیازات مکتسبه نسبت به صدور حکم انتقال قطعی از تاریخ اول مهر ۸۸ به همراه فرم ۵۰۲ خلاصه سوابق خدمتی و دیسکت انتقال و گواهی حقوقی اقدام کنند.
‌ارسال پرونده کامل استخدامی منتقلان حداکثر ۲ ماه پس از صدور حکم انتقال به مقصد صورت گیرد و تأکید می‌شود هر گونه صدور و اجرای حکم انتقالی از اول ‌تا پنجم ماه صادر و به مقصد ارسال شود تا پرداخت حقوق منتقلان به صورت معوق باقی نماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا