معرفی گوشی های پرفروش ارزان قیمت در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت پایین این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۱۲۰۹  نوکیا که به بهای ۳۲ هزار تومان به فروش می رسد تواسنته در صدر پرفروش ترین گوشی های ارزان قیمت نوکیا قرار گیرد.این گوشی که از امکانات ساده ای بهره می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت پایین این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۱۲۰۹  نوکیا که به بهای ۳۲ هزار تومان به فروش می رسد تواسنته در صدر پرفروش ترین گوشی های ارزان قیمت نوکیا قرار گیرد.
این گوشی که از امکانات ساده ای بهره می برد فاقد امکانات پیشرفته ای نظیر دوربین عکاسی و حافظه بالا است.دراین میان سه مدل گوشی ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۸ نوکیا که با قیمت ۳۲ هزارتومان در بازار به فروش می رسد به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار معرفی شدند.
دراین میان گوشی ۲۶۳۰ و ۱۶۶۲ نیز از مدل های پرفروش این برند است که به ترتیب با قیمت ۶۴ و ۴۴ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
۲۶۰۰ ، ۲۳۳۰ ، ۱۶۶۱ از دیگر گوشی های ارزان قیمت برند نوکیا است که به دلیل استقبال مشتریان در لیست گوشی های پرفروش قرار گرفته است.
این سه مدل گوشی به ترتیب به بهای ۶۴ ، ۶۶ و ۴۲ هزار تومان به فروش می رسد.گوشی J132 سونی اریکسون تیز تنها گوشی ارزان قیمت این برند است که با گارانتی رسمی به بهای ۴۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا