به کسی رای دهید که به آی سی تی معتقد است

که بیشترین اعتقاد و نزدیک ترین دیدگاه را به فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته و بتواند تغییرات و اصلاحاتی را در این حوزه اجرا کند. آنچه در ادامه می آید یادداشت و نظرات سه تن از افراد کارشناس در این زمینه است. شهیندخت خوارزمی عضو انجمن جامعه ایرانی مطالعات جامعه اطلاعات / استاد پیشگام روابط …

که بیشترین اعتقاد و نزدیک ترین دیدگاه را به فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته و بتواند تغییرات و اصلاحاتی را در این حوزه اجرا کند. آنچه در ادامه می آید یادداشت و نظرات سه تن از افراد کارشناس در این زمینه است. شهیندخت خوارزمی عضو انجمن جامعه ایرانی مطالعات جامعه اطلاعات / استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک: به فردی باید رای داده شود که نقش و جایگاه ICT در شکل دادن به پدیده های جهان امروز درک کند، زمینه مشارکت فعال ایران را در مجامع بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم آورد، حامی نهادهای مدنی و انجمن های علمی در زمینه ICT باشد، نگاه آینده نگر و تکنولوژیک را داشته باشد، بتواند شکاف موجود ایران را با جهان پیشرفته در دسترسی، کاربری و اثربخشی فناوری اطلاعات و ارتباطات کاهش دهد و از آن مهم تر مسوولیت راهبری و نظارت را به افرادی شایسته و کارآمد بسپارد. رمضانعلی صادق زاده معاون فناوری های برتر سازمان گسترش و نوسازی صنایع- نماینده مجلس ششم و دبیرکل سابق سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور: هرچه قدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، رایی که فرد به عنوان رئیس جمهور کسب می کند، از پشتوانه بالایی برخوردار است. از طرفی با وجود انتقادهای فراوانی که طی سال های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد، نشان می دهد این حوزه نیاز به تغییر و اصلاح دارد و این امر میسر نمی شود مگر اینکه فردی انتخاب شود که بیشترین اعتقاد و نزدیک ترین دیدگاه ها را به این حوزه دارد. بنابراین من به همه دوستان توصیه می کنم با حضور حداکثری به پای صندوق های رای بیایند. احمد معتمدی، وزیر سابق ارتباطات وفناوری اطلاعات و استاد دانشگاه امیرکبیر:

در حال حاضر کشور در شرایط حساسی به سر می برد و مردم و مسوولان نیز این شرایط را درک کرده اند؛ به عبارتی این شرایط را می توان از رفتارهای اجتماعیک سیاسی مردم حس کرد. من به عنوان فردی که در توسعه بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سهمی داشته ام، خوشحال هستم از اینکه ICT اثرات انکارناپذیر خود را در تبلیغات انتخابات نشان داد و چهره تبلیغات از طریق فعالیت های خودجوش مردم دگرگون شد. از همین روی شکی نیست که فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا