معرفی پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه طی هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب  این مدل ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با قیمت ۳۴۰ هزار تومان فروخته می شود، توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب  این مدل ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با قیمت ۳۴۰ هزار تومان فروخته می شود، توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات اصلی گوشی ۵۸۰۰ نوکیا به شمار می آید.
گوشی ۳۱۲۰ نوکیا نیز با قیمت فروش ۱۳۰ هزار تومان توانست  از فروش خوبی در سطح بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های هفته ای که گذشت قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.
گوشی W960 سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۵۰ هزار تومان فروخته می شود، نیز در هفته گذشته  به عنوان پرفروش ترین مدل این برند در بازار تلفن همراه معرفی شد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی  از مشخصات اصلی  این گوشی به شمار می آید.
مدل های W595 ، C902 و T700 سونی اریکسون نیز با گارانتی اصلی و با قیمت فروش  ۲۰۶ ، ۲۵۵  و ۱۹۵ هزار تومان به عنوان گوشی های خوش فروش در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفتند.س
گوشی F480 سامسونگ  نیز که بیش از پنج ماه است در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است طی هفته ای که گذشت نیز به عنوان پرفروش ترین گوشی این برند معرفی و قیمت آن ۲۹۵ هزار تومان با گارانتی اصلی اعلام شد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت  از مشخصات اصلی گوشی F480 سامسونگ محسوب می شود.
 گوشی M3510 سامسونگ نیز یکی دیگر از مدل های این برند است که  با قیمت ۱۲۵ هزارتومان
مورد خرید عموم مشتریان قرار گرفته است و دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط (microSD (TransFlash است .
KF510 ال جی که با قیمت ۱۸۳ هزار تومان در بازار فروخته می شود با ظاهری شیک توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی کشویی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایت و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا