پروژه‌های آبرسانی قصرشیرین و سرپل‌ذهاب پیشرفت ۸۰ درصدی دارند

پروژه‌های آبرسانی روستاهای قصرشیرین و سرپل‌ذهاب که توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در دست اجرا است، پیشرفت ۸۰ درصدی دارند.

موبنا-خط ۳۱۵ انتقال آب قصرشیرین به سومار به طول یک هزار و ۵۰۰ متر توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در دست اجرا است که در حال حاضر عملیات حفاری این خط در شرف اتمام و در اسرع وقت لوله گذاری شروع خواهد شد.

برای تأمین آب پایدار روستای کوریکهرک قصرشیرین بیش از ۹ کیلومتر خط پمپاژ و یک باب مخزن ۱۵۰ مترمکعب احداث شده که به زودی این خط نیز وارد مدار و مشکل کمبود آب شرب روستا به صورت پایدار حل و مرتفع خواهد شد.

همچنین مجتمع جگیران سرپل ذهاب شامل ۲۶ روستا بیش ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در صورت رفع معارض تا مهرماه افتتاح و تمامی روستاها از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

عملیات اجرای خط پمپاژ و احداث مخزن پروژه تپاتی سرپل ذهاب هم شروع و ظرف چند ماه آینده هفت روستای مجتمع از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

نوشته های مشابه

در بازید مجری پروژه‌های آبرسانی روستایی استان از از شهرستان سرپل ذهاب و قصرشیرین و حین بازدید از آبرسانی روستای کوریکهرک شهرستان قصرشیرین قطعی آب ناشی از شکستگی خط انتقال آب این روستا نیز با پیگیری به عمل آمده مرتفع و آب روستاهای کوریکهرک و امام حسن سفلی و علیا وصل شد.

مهر

دکمه بازگشت به بالا