پرفروش ترین گوشی های سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی  باعث شده است تا مشتریان این برند تمایل به خرید این مدل داشته باشند.گوشی W960 سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۵۰ هزار تومان فروخته می شود،  توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد.صفحه نمایش TFT لمسی ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی  باعث شده است تا مشتریان این برند تمایل به خرید این مدل داشته باشند.
گوشی W960 سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۵۰ هزار تومان فروخته می شود،  توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی  از مشخصات اصلی  این گوشی به شمار می آید.
مدل های W595 ، C902 و T700 سونی اریکسون نیز با گارانتی اصلی و با قیمت فروش  ۲۰۶ ، ۲۵۵  و ۱۹۵ هزار تومان به عنوان پرفروش ترین های این برند  در بازار تلفن همراه معرفی کردند.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی W595  است و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی مدل C902 به شمار می آید.
گوشی T700 نیز از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار  رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳مگاپیکسل و حافظه داخلی ۲۵ مگابایتی برخوردار است.
در همین حال گوشی C510 که با گارانتی اصلی به بهای ۲۱۵ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ، حافظه ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
W980 این برند نیز  با امکاناتی همچون  صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی هم اکنون با گارانتی متفرقه با قیمت ۲۰۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در این میان گوشی S500 این برند که از دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است تاکنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
این گوشی با گارانتی رسمی به بهای ۱۳۲ هزار تومان به فروش می رسد دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا