تعداد کاربران تلویزیون موبایلی تا سال ۲۰۱۴ پنج برابر می‌شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، تحقیقاتی که توسط موسسه Pyramid انجام شده نشان می‌دهد تعداد افرادی که از طریق تلفن همراه به سرویس‌های ویدیویی و برنامه‌های تلویزیونی دسترسی می‌یابند تا سال ۲۰۱۴ به ۵۳۴ میلیون نفر می‌رسد.افزایش پهنای باند، کاهش هزینه سرویس‌های اطلاعاتی و پیشرفت‌ بخش سخت‌افزاری دستگاه‌های تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، تحقیقاتی که توسط موسسه Pyramid انجام شده نشان می‌دهد تعداد افرادی که از طریق تلفن همراه به سرویس‌های ویدیویی و برنامه‌های تلویزیونی دسترسی می‌یابند تا سال ۲۰۱۴ به ۵۳۴ میلیون نفر می‌رسد.
افزایش پهنای باند، کاهش هزینه سرویس‌های اطلاعاتی و پیشرفت‌ بخش سخت‌افزاری دستگاه‌های تلفن همراه عامل اصلی افزایش تعداد کاربران سرویس‌های ویدیویی و تلویزیون  موبایلی باشد.
برنامه‌های ویدیویی  موبایلی شامل کلیپ‌های ویدیویی، ویدیوهای موسییقی، رخدادها و برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های آنلاین است که مستقیما از طریق تلفن‌های همراه قابل پخش است.
تحلیلگران Pyramid معتقدند که تعداد زیادی از کاربرانی که به شبکه‌های موبایلی تا پنج سال آینده می‌پیوندند مربوط به بازارهای نوظهور آسیا-اقیانوسیه خواهد بود.
Pyramid پیش‌بینی می‌کند تعداد کاربران تلفن همراه تا سال ۲۰۱۴، ۳۷ درصد افزایش یابد.
انتظار می‌رود درآمد حاصل از سرویس‌های ویدیویی در ایالات متحده آمریکا تا پنج سال آینده به ۱۶ میلیارد دلار برسد و بیش‌ترین میزان تقاضا برای این سرویس‌ها از سوی کاربران اروپایی و آسیا – اقیانوسیه خواهد بود.
ژاپن، هنگ‌کنگ و کره جنوبی به لحاظ تعداد کاربران ویدیویی موبایلی جزو اولین کشورها هستند و به نظر می‌رسد هند در طول پنج سال آینده بیش‌ترین میزان رشد را در این زمینه خواهد داشت.
مدلین (Medin) تحلیلگر ارشد Pyramid پیش‌بینی می‌کند تعداد کاربران سرویس‌های ویدیویی موبایلی منطقه آسیا – اقیانوسیه تا پنج سال آینده به ۲۸۱ میلیون نفر برسد، اگر چه انتظار می‌رود آمریکای لاتین با ۳۹ درصد رشد سریع‌ترین میزان افزایش را داشته باشد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا