مذاکره رگولاتوری با اپراتور زین هنوزدر جریان است

محمد رضا فرنقی زاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:  نتایج مذاکرات با اپراتورزین مشخص نشده واحتمال وقوع هراتفاقی وجود دارد.  در همین حال رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده بود که به دلیل مذاکره با اپراتورزین برای حضوردر پروژه اپراتور سوم ، مذاکره با کنسرسیوم عمان تل برخلاف شرایط اسناد مزایده …

محمد رضا فرنقی زاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:  نتایج مذاکرات با اپراتورزین مشخص نشده واحتمال وقوع هراتفاقی وجود دارد. 
در همین حال رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده بود که به دلیل مذاکره با اپراتورزین برای حضوردر پروژه اپراتور سوم ، مذاکره با کنسرسیوم عمان تل برخلاف شرایط اسناد مزایده است.
به گفته محمود خسروی پس ازکسب توافق با اپراتورزین ،رگولاتوری با ارائه گزارشی به هیات دولت، تصمیم نهایی برای برنده اپراتورسوم تلفن همراه را اعلام می کند.
کنسرسیوم زین ایران متشکل از صندوق بازنشستگان صدا و سیما ، ذخیره فرهنگیان و اپراتور کویتی “زین” است که بعد از کنسرسیوم تامین – اتصالات به عنوان نفر دوم در مزایده اپراتور سوم تلفن همراه کشور برگزیده شد.
وزیر ارتباطات اردیبهشت ماه سال جاری از کنارگذاشتن کنسرسیوم تامین اتصالات از پروژه اپراتور سوم تلفن همراه خبر داد و گفته بود این کنسرسیوم نتوانست از فرصت سرمایه گذاری در این پروژه مخابراتی استفاده کند.
کنسرسیوم تامین اتصالات متشکل از شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و اپراتور اماراتی اتصالات قراربود در عرض ۱۵سال مبلغ ۱۶۰هزار میلیارد ریال به دولت بپردازد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا