دوخبر از ال جی و سامسونگ

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل این کانادا” ، صفحه کلید کامل QWERTY که کلیدهای بازی نیز روی آن تعبیه شده و صفحه نمایش ۴/۲ اینچی TFT با وضوح تصویر ۲۴۰ x 320 پیکسل و ۲۶۰ هزار رنگ روی آن پدیدار می شود.اتصالات CDMA EV-DO، مرورگر وب، دوربین ۲ مگاپیکسلی، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل این کانادا” ، صفحه کلید کامل QWERTY که کلیدهای بازی نیز روی آن تعبیه شده و صفحه نمایش ۴/۲ اینچی TFT با وضوح تصویر ۲۴۰ x 320 پیکسل و ۲۶۰ هزار رنگ روی آن پدیدار می شود.
اتصالات CDMA EV-DO، مرورگر وب، دوربین ۲ مگاپیکسلی، پیام فوری، بلوتوث، پخش موسیقی و ویدیو، بلندگو و USB از قابلیت های این گوشی است.
گوشی enV2 / KEYBO دارای حافظه جانبی ۸ گیگابایتی، ابعاد  ۱۰۱ x 54  x 16.5 میلیمتر و یک باتری که در حال مکالمه ۳/۵ ساعت و در حال مکالمه ۲۱ روز شارژ نگه می دارد.


شرکت سامسونگ الکترونیک ( Samsung ) گوشی تلفن همراه مدل ” بی ۵۱۰۰″ (Samsung B5100) را به بازار عرضه می کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” آندروایر” ،  این گوشی ازسری گوشی های معمولی و ساده سامسونگ و شبیه به گوشی مد ل ” آی ۷۱۱۰″ است.
Samsung B5100 ازسری گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ” اس ۶۰ ” است.
این گوشی دارای قابلیت ها ، سیستم ها و قابلیت های گوناگون از جمله صفحه نمایش QVGA ، سیستم اتصال شبکه پرسرعت انتقال دیتا HADPA ، WiFi ،  بلوتوث ، سیستم هدایتگر جهانی GPS ، پورت یواس بی ۲ ، پخش ویدیویی DivX playback  و دوربین ۳ مگاپیکسلی با فلاش LED است.
قیمت فروش این گوشی حدود ۴۹۹ یورو اعلام شده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا