نمایشگاه کامپیوتکس به کار خود پایان داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این نمایشگاه محصولاتی همچون نت بوک، لپ تاپ های باریک مجهز به تراشه های جدید اینتل و نیز چندین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل رونمایی شد.بر اساس این گزارش میزان و تعداد بازدید کنندگان از این نمایشگاه نسبت به سال …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این نمایشگاه محصولاتی همچون نت بوک، لپ تاپ های باریک مجهز به تراشه های جدید اینتل و نیز چندین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل رونمایی شد.
بر اساس این گزارش میزان و تعداد بازدید کنندگان از این نمایشگاه نسبت به سال گذشته کمتر بود که دلیل آن را رکود اقتصادی و پراکنده شدن ویروس آنفلوآنزای خوکی می دانند.
گفته می شود ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کامپیوتکس بازدید کردند این درحالی بود که سال گذشته این رقم ۱۰۶,۵۱۷ بوده است.
در مجموع ۳۲,۱۷۸ نفر از بازدیدکنندگان اقدام به خرید کردند که نسبت به سال گذشته با ۳۴,۶۸۵  خریدار نسبتا با کاهش روبه رو شد.
تنها موردی که در جریان این نمایشگاه نسبت به سال گذشته بهبود یافته بود تعداد غرفه ها بود به طوری که در سال گذشته چهار هزار غرفه در این نمایشگاه اجاره شده بود اما در جریان برپایی نمایشگاه کامپیوتکس امسال ۴ هزار و ۴۹۸ غرفه اجاره گرفته شد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا