سه مدل جدید گوشی موتورولا روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این سه مدل گوشی که در لیست جدیدترین های این برند قرار دارد برای اولین بار با گارانتی رسمی در سطح بازار تلفن هراه عرضه می شود.سه مدل گوشی A3100 ، ZN300 و VE66 موتورولا به ترتیب به بهای ۴۴۰ ، ۲۹۹ و ۳۶۶ هزار تومان در اختیار مشتریان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این سه مدل گوشی که در لیست جدیدترین های این برند قرار دارد برای اولین بار با گارانتی رسمی در سطح بازار تلفن هراه عرضه می شود.
سه مدل گوشی A3100 ، ZN300 و VE66 موتورولا به ترتیب به بهای ۴۴۰ ، ۲۹۹ و ۳۶۶ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
به گزارش موبنا مشخصات فنی سه مدل فوق به شرح زیر است؛
گوشی A3100 موتورولا دارای صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت است.
گوشی ZN300  موتورولا در ابعاد ۶/۹۵ در ۴۶ در ۱۵ میلیمتر ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT  با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی هشت مگابایتی و ارتقا تا ۳۲ گیگابایت  توسط مموری کارت است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری این گوشی کشویی نیز  ۱۵/۳ مگاپیکسلی می باشد.
ZN300 موتورولا که از وزنی معادل ۱۰۳ برخوردار است در تک رنگ مشکی تولید می شود و باتری آن  از نوع Li-Ion  و توان ۹۴۰ میلی آمپر است که در حالت مکالمه مداوم تا هفت ساعت و در حالت استندبای تا ۴۰۰  ساعت دوام می آورد.
گوشی VE66   موتورولا که ۱۳۷ گرم وزن دارد که در ابعاد ۲۰ در ۵۱ در ۱۱۲ میلیمتر ساخته شده است از مشخصاتی چون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی برخوردار است.
این مدل که از ماه جولای سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار جهلانی تلفن همراه معرفی شده است  دارای مموری کارت microSD (TransFlash) است که تا دو گیگابایت ارتقا می یابد.
این مدل دارای باتری Li-Ion  است که توان ۸۵۰ میلی آمپر را داراست و در حالت استندبای ۱۴۰ ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا ۴ ساعت کار می کند و در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا