گوشی ۹۷ N نوکیا پیش فروش می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا در ایران، هم اکنون ایرانیان همانند سایر کشورها می توانند اولین گوشی های۹۷ N در بازار را خریداری کنند.  پیش فروش گوشی ۹۷ N نوکیا که از دیروز در بازار تلفن همراه کشور صورت گرفته است در حدود ۴۰۰ دستگاه است.“وحید کاظم نجف …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا در ایران، هم اکنون ایرانیان همانند سایر کشورها می توانند اولین گوشی های۹۷ N در بازار را خریداری کنند.
 پیش فروش گوشی ۹۷ N نوکیا که از دیروز در بازار تلفن همراه کشور صورت گرفته است در حدود ۴۰۰ دستگاه است.
“وحید کاظم نجف آبادی” مدیر بازاریابی نوکیا در ایران گفت: ” پیش فروش ۹۷ بیانگر این مطلب است که نوکیا تا چه حد به مخاطبان ایرا نی اش توجه داشته و نسبت به ایران، به عنوان یکی از مهمترین بازارهای گوشی های نوکیا در منطقه، احساس مسئولیت می کند.”
این در حالی است که “حمید نیکدل”  مدیر ارتباطات  نوکیا در ایران  به خبرنگار موبنا گفت: مشتریان برای خرید گوشی ۹۷ N نوکیا که هم  اکنون پیش فروش شده است مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می کنند که در صورت ورود این گوشی به بازار تلفن همراه ، قیمت آن به روز  اعلام می شود.
وی افزود: قیمت عرضه این گوشی در حدود ۸۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.
این در حالی است که گوشی ۹۷ N نوکیا با گارانتی غیر رسمی با قیمت کاذب یک میلیون تومان و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد  که با  با ورود قانونی گوشی ۹۷ N نوکیا قیمت کاذب این مدل به طور چشمگیری کاهش می یابد.
گوشی E75 نوکیا نیز که چندی پیش برای اولین بار با گارانتی غیر رسمی وارد بازار تلفن همراه شده بود  با گذشت کمترین زمان، با افت قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به فروش رسید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا