بهای گوشی نوکیا مدل ۶۶۰۰ اسلاید ۲۲ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است به دلیل افزایش عرضه در سطح بازار تلفن همراه  با کاهش قیمت ۲۲ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.رکود حاکم بر بازار تلفن همراه، کاهش نقدینگی از جمله عواملی دیگری است که به گفته فروشندگان باعث شده قیمت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است به دلیل افزایش عرضه در سطح بازار تلفن همراه  با کاهش قیمت ۲۲ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
رکود حاکم بر بازار تلفن همراه، کاهش نقدینگی از جمله عواملی دیگری است که به گفته فروشندگان باعث شده قیمت گوشی های تلفن همراه از جمله ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا کاهش یابد.
این گوشی که چندی پیش با گارانتی رسمی به بهای ۲۷۲ هزار تومان فروخته می شد هم اکنون با قیمت ۲۵۰ هزارتومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
این گوشی که مدل ارتقا یافته مدل ۶۵۰۰ اسلاید به شمار می آید دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۱۸ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash تا چهار گیگابایت است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری گوشی ۶۶۰۰ اسلاید  ۱۵/۳ مگاپیکسلی و  باتری Li-Ion  با توان ۱۰۰۰ میلی آمپری نیز از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا