معرفی پرفروش های گوشی تلفن همراه طی هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب  این مدل ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.گوشی ۵۱۳۰ و ۳۱۱۰  که با گارانتی اصلی به بهای ۱۳۰ و ۹۸  هزار تومان به فروش می رسد، طی هفته گذشته در بازار تلفن همراه با استقبال مشتریان روبرو بود و به همین دلیل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب  این مدل ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.
گوشی ۵۱۳۰ و ۳۱۱۰  که با گارانتی اصلی به بهای ۱۳۰ و ۹۸  هزار تومان به فروش می رسد، طی هفته گذشته در بازار تلفن همراه با استقبال مشتریان روبرو بود و به همین دلیل نیز در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
صفحه نمایش TFT ،  ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات اصلی گوشی ۵۱۳۰ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی ۳۱۱۰ نوکیا به شمار می آید.
درهمین حال فروشندگان گوشی های سونی اریکسون دو مدل گوشی W595 و C902 سونی اریکسون  را که به ترتیب به بهای ۲۰۶ ، ۲۵۹  هزار تومان به فروش می رسد به عنوان پرفروش ترین های این برند در بازار هفته گذشته  تلفن همراه معرفی کردند.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی W595  است و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی مدل C902 به شمار می آید.
گوشی M3510  و F480سامسونگ که به بهای ۱۲۵ و  ۲۹۵ هزار تومان هزار تومان فروخته می شود، توانسته است مورد  استقبال  مشتریان  قرار  گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی،  ارتقا حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی توسط مموری کارت MicroSD TransFlash   از مشخصات فنی گوشی M3510 سامسونگ به شمار می آید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش لمسی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های اصلی گوشی F480 به شمار می آید.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا